Documentația SSM se realizează pe firmă și ține cont de specificul activității și funcțiile de încadrare ale personalului.
Aceasta conține toate documentele ce trebuie realizate conform legii de către angajator. Include și evaluarea riscurilor de accidentare.
SERVICII SSM
Prestările de servicii includ:
Actualizarea dosarului SSM;
Efectuarea instructajului introductiv general;
Prezența la fiecare punct de lucru pentru participarea la instructajele periodice;
Intocmirea planurilor proprii de securitate și sănătate în muncă;
Reprezentarea angajatorului la controalele ITM sau în relația cu contractorii;
Asistență permanentă.
EVALUAREA RISCURILOR
Evaluarea riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională se face pe meserii și reprezintă cel mai important document SSM al firmei dumneavoastră. Planul de prevenire și protecție este inclus.
COORDONARE DE SECURITATE
Coordonarea de securitate reprezintă obligația BENEFICIARULUI și se face în baza HG300/2006 privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru șantierele temporare sau mobile.
CERCETAREA ACCIDENTELOR DE MUNCĂ
Accidentele de muncă cu incapacitate temporară sunt evenimentele care generează o incapacitate de muncă de cel putin 3 zile. Acestea se declară de îndată la Inspectoratul Teritorial de Muncă și se cercetează conform legii intern sau de către servicii externe specializate.